W sierpniu zaplanowałam dla Was 3 duże wakacyjne warsztaty:
8 dniowe „kolonie” dla dzieci w wieku 10-12 lat +/-2
5 dniowe „półkolonie” dla dzieci w wieku 4-8 lat
5 dniowe „półkolonie” dla dzieci w wieku 10-12 lat +/-2
REZERWACJE MIEJSC NA DOLE TEJ STRONY



W zeszłym roku bawiliśmy się wspaniale, tu dwa filmiki z podsumowaniem półkolonii:
półkolonie2024-08-DZIEŃ5+OPINIE . . . . półkolonie2024-07-DZIEŃ5+OPINIE
A tu filmiki- każdy dzień półkolonii z 2024:
półkolonie2024-07-DZIEŃ1 półkolonie2024-07-DZIEŃ2 półkolonie2024-07-DZIEŃ3 półkolonie2024-07-DZIEŃ4 półkolonie2024-08-DZIEŃ1 półkolonie2024-08-DZIEŃ2 półkolonie2024-08-DZIEŃ3 półkolonie2024-08-DZIEŃ4
8 dniowe „kolonie” dla dzieci w wieku 10-12 lat +/-2
WYJAZDOWE letnie warsztaty nie tylko artystyczne 😉
Jedziemy do Więcborka, śpimy w pokojach 3 osobowych, jemy zdrowe pyszne jedzonko i spędzamy mnóóóstwo czasu na dworze. W programie zajęcia wokalne, instrumentalne (ukulele/gitara), malarskie (intuicyjne, emocjonalne i bardzo uwalniające), ruchowo-taneczne, zespołowe, lasoterapia (żywy kontakt z przyrodą) i mnóstwo pozytywnej integracji pod okiem doświadczonych pedagożek.
TU SZCZEGÓŁY NASZEGO WYJAZDU
miejsce: RIVA, Więcbork
program: artystyczno ruchowo językowy
termin: 10-17 sierpnia 2025
koszt: 2800zł (a przy szybkiej decyzji do 20.04 tylko 2400zł)
STACJONARNE warsztaty otwarte w dwóch grupach wiekowych (półkolonie)
miejsce: Klub Muzycznej Karuzeli
program: warsztaty ruchowe, umuzykalniające, zabawy z instrumentami, malarskie, zabawy zespołowe na dworze „w duchu” PEMSA
termin: 18-22.08.2025 półkolonie artystyczne dla dzieci w wieku 4-8 lat
25-29.08.2025 półkolonie artystyczne dla dzieci w wieku 8-14 lat
koszt: 1400 zł (a przy szybkiej decyzji do 20.04 tylko 1200,-zł)
Pozytywna Edukacja Muzyczna Sylwii Adamczuk 😉
PEMSA- główne założenia:
– elementy metody harcerskiej (dobrowolność, pozytywność, pośredniość, wzajemność oddziaływań, świadomość celów, indywidualność, naturalność)
– ugruntowana wiedza pedagogiczna nauczyciela (strefa najbliższego rozwoju, potrzeby sensoryczne, rozwój emocjonalny i społeczny dziecka w grupie, specjalne potrzeby edukacyjne, animacja artystyczna…)
– ugruntowana wiedza muzyczna nauczyciela (znajomość i umiejętność wykorzystania różnych skal i rytmów, improwizacja muzyczna, pedagogika muzyki, ruch labanowski, animacja
– pozytywna komunikacja oparta o NVC, rozpoznawanie potrzeb i reagowanie
– podmiotowość i autonomiczność ucznia, szczególnie samodecyzyjność, partycypacja w organizacji i tworzeniu muzycznego programu
– PoPoPoPoZaZaZa©- metoda nauki gry na instrumentach łącząca pedagogikę E.E.Gordona i C.Orffa



Pytania? Śmiało proszę pisać sms 504329433 (nie odbieram rozmów podczas zajęć)
ZAPISY: PROSZĘ WYBRAĆ PONIEDZIAŁEK SIERPNIOWY W WYBRANYM TYGODNIU:


