OPŁATY

CENY ZA ZAJĘCIA W SEZONIE 2021/2022:

INDYWIDUALNIE
lekcja 30min 1 ucznia                    70zł /1 spotkanie
(lekcje: śpiew/ ukulele/pianino/umuzykalnianie)

ZAJĘCIA GRUPOWE
gordonowskie/ rozśpiewane przedszkolaki/ warsztaty wokalne 1xtyg/ ukulele / adaptacyjne
lekcja 45min 6-12 osób*                50zł/1 spotkanie              160zł/karnet 4 spotkania

WARSZTATY WOKALNE 2xtyg
lekcja 45-60min 6-16  osób*         50zł/1 spotkanie              320zł  200zł/karnet 8** spotkań
**ten zniżkowy karnet nie przewiduje nieobecności

MINIGRUPY-np.PIANINO/UKULELE
lekcja 45min 3-6 osób*                  60zł/1 spotkanie              200zł/karnet 4 spotkania

*Grupę uruchamiamy, jeśli zbierze się minimalna ilość osób podana przy opisie zajęć i karnecie.


Zachęcam by przeczytać pełny Regulamin tutaj

CZĘSTE PYTANIA

Kto prowadzi zajęcia? Jak instruktorzy są przygotowani?
Instruktorzy mają wykształcenie pedagogiczne i przygotowanie muzyczne (w tym certyfikat gordonowski). Zachęcamy do zajrzenia na stronę O NAS oraz INSTRUKTORZY

Jakie są zasady opłat?
Karnet jest opłatą za jednego uczestnika.
Każde dziecko musi mieć własne subkonto w aplikacji i własny karnet.
Karnet jest rezerwacją miejsca w wybranej grupie na 4 spotkania.
Kolejne zajęcia w tygodniu wymagają oddzielnego karnetu.
W karnecie można mieć 1 nieobecność- należy w systemie anulować rezerwację 12godzin przed zajęciami. Opłacone, niewykorzystane rezerwacje przepadają (niezgłoszone/ anulowane w krótszym czasie niż 12 godzin/ zgłoszone słownie, smsem)
Wybrane zajęcia mogą mieć inne karnety o innych zasadach opisanych w cenniku (np karnet zniżkowy na WW nie ma opcji przekładania rezerwacji z powodu nieobecności).

Chcę sprawdzić czy te zajęcia są dla mnie. Czy mogę przyjść na próbną lekcję za darmo?
Nie mamy darmowych lekcji. Każde muzyczne spotkanie jest jak minikoncert. Można wybrać w systemie rezerwacji opłatę jednorazową bez zobowiązań.

Chcę przyjść na pierwsze zajęcia na próbę. Czy muszę zakładać konto na stronie?
Tak, rezerwacji można dokonać dopiero po zapisaniu się. Mamy limit osób w grupie i wymagamy wcześniejszej rezerwacji. Dane kontaktowe są niezbędne do poinformowania gdyby nagle pojawiła się potrzeba odwołania zajęć. W każdej chwili można usunąć konto.

Chcę przyjść z dzieckiem na próbę. Czy musze deklarować się na cały miesiąc/sezon/rok?
Nie, każde zajęcia można opłacić jednorazowo. Część dzieci korzysta z tego regularnie, bo nie wiedzą jak ułożą im się plany, a inna część korzysta z tego jako pierwszych zajęć.

Chcę zapłacić za zajęcia gotówką, system nie pozwala na taką rezerwację. Co mam zrobić?
W takiej sytuacji proponuję w dniu zajęć smsowo dopytać czy na wybraną godzinę są miejsca, a samą rezerwację opłacić osobiście na miejscu gotówką.

Chcę kupić karnet na 4 zajęcia. Czy mogę mieć pewność, że potem również mam pierwszeństwo wykupu rezerwacji?
Tak, po opłaceniu karnetu można poprosić instruktora o zrobienie w systemie rezerwacji stałej (wtedy po zalogowaniu się w zakładce MOJE GRUPY będzie to widoczne jako kolejne daty- białe podpięte pod opłacony karnet i czerwone jako przyszłe do opłacenia). Należy jednak pamiętać by nowy karnet opłacić na ostatnich zajęciach starego, inaczej rezerwacja stała zostaje skasowana i miejsce należy zarezerwować od nowa zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

Chcę kupić karnet na 4 wejścia. Czy mogę przyjść na wszystkie zajęcia w jednym tygodniu z różnymi grupami?
Nie, opłata za 4 wejścia dotyczy jednej konkretnej grupy(konkretny dzień i konkretna godzina)- jest do dla nas informacja czy ta grupa rusza (w systemie jest określona minimalna ilość osób). Każde zajęcia wymagają oddzielnego karnetu.

Dziecko choruje, czy opłata przepada?
W karnecie na 4 wejścia grupowe można 1 nieobecność zgłosić dzień wcześniej i przełożyć rezerwację. Po stronie rodzica leży odpowiedzialność i pamięć o tym, by anulować rezerwację dzień wcześniej w systemie Fitssey. Pozostałe, niezgłoszone nieobecności (lub zgłoszone w ostatniej chwili lub zgłoszone smowo), przepadają. W wyjątkowych sytuacjach można odrobić nieobecności -patrz poniżej.

Skończył nam się karnet, a nie przyszliśmy dwa razy. Czy możemy jakoś odrobić nieobecności?
W wyjątkowych sytuacjach (dłuższa choroba/wyjazd) można odrobić zajęcia, jeśli w danej grupie są wolne miejsca. Realizujemy to jako dodatkowe niepłatne wejście- nie ma jednak możliwości wcześniejszej rezerwacji takiego miejsca, pierwszeństwo mają opłacone rezerwacje. Należy w dniu zajęć smsowo dopytać czy na wybraną godzinę są miejsca. Nie udzielamy gwarancji możliwości odrobienia nieobecności

Macie inne pytania?
Zapraszam do kontaktu smsowo 504329433. Sylwia