OPŁATY


Grupę uruchamiamy, jeśli zbierze się minimalna ilość osób.

Zachęcam by przeczytać pełny Regulamin tutaj


CZĘSTE PYTANIA

Kto prowadzi zajęcia? Jak instruktorzy są przygotowani?
Instruktorzy mają wykształcenie pedagogiczne i przygotowanie muzyczne (w tym certyfikat gordonowski). Zachęcamy do zajrzenia na stronę O NAS oraz INSTRUKTORZY

Jakie są zasady opłat?
Karnet jest opłatą za jednego uczestnika.
Każde dziecko musi mieć własne subkonto w aplikacji i własny karnet.
Karnet jest rezerwacją miejsca w wybranej grupie na 4 spotkania.
Kolejne zajęcia w tygodniu wymagają oddzielnego karnetu.
W karnecie można mieć 1 nieobecność- należy w systemie anulować rezerwację 12godzin przed zajęciami. Niewykorzystane rezerwacje tracą ważność (niezgłoszone/ anulowane w krótszym czasie niż 12 godzin/ zgłoszone słownie, smsem).
Wybrane zajęcia mogą mieć inne karnety o innych zasadach (np karnet zniżkowy nie ma opcji przekładania rezerwacji z powodu nieobecności).

Chcę sprawdzić czy te zajęcia są dla mnie. Czy mogę przyjść na próbną lekcję?
Można wybrać w systemie rezerwacji opłatę jednorazową bez zobowiązań.

Chcę przyjść na pierwsze zajęcia na próbę. Czy muszę zakładać konto na stronie?
Tak, rezerwacji można dokonać dopiero po zapisaniu się. Mamy limit osób w grupie i wymagamy wcześniejszej rezerwacji. Dane kontaktowe są niezbędne do poinformowania gdyby nagle pojawiła się potrzeba odwołania zajęć. W każdej chwili można usunąć konto.

Chcę zapłacić za zajęcia gotówką, system nie pozwala na taką rezerwację. Co mam zrobić?
W takiej sytuacji proponuję w dniu zajęć smsowo dopytać czy na wybraną godzinę są miejsca, a samą rezerwację opłacić osobiście na miejscu gotówką.

Chcę kupić karnet na 4 zajęcia. Czy mogę mieć pewność, że potem również mam pierwszeństwo wykupu rezerwacji?
Tak, po opłaceniu karnetu można poprosić instruktora o zrobienie w systemie rezerwacji stałej (wtedy po zalogowaniu się w zakładce MOJE GRUPY będzie to widoczne jako kolejne daty- białe podpięte pod opłacony karnet i czerwone jako przyszłe do opłacenia). Należy jednak pamiętać by nowy karnet opłacić na ostatnich zajęciach starego, inaczej rezerwacja stała zostaje skasowana i miejsce należy zarezerwować od nowa zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

Chcę kupić karnet na 4 wejścia. Czy mogę przyjść na wszystkie zajęcia w jednym tygodniu z różnymi grupami?
Nie, opłata za 4 wejścia dotyczy jednej konkretnej grupy(konkretny dzień i konkretna godzina)- jest do dla nas informacja czy ta grupa rusza (w systemie jest określona minimalna ilość osób). Każde zajęcia wymagają oddzielnego karnetu.

Dziecko choruje, czy opłata przepada?
W karnecie na 4 wejścia grupowe można 1 nieobecność zgłosić dzień wcześniej i przełożyć rezerwację. Po stronie rodzica leży odpowiedzialność i pamięć o tym, by anulować rezerwację dzień wcześniej w systemie Fitssey. Pozostałe, niezgłoszone nieobecności (lub zgłoszone w ostatniej chwili lub zgłoszone smowo), przepadają. W wyjątkowych sytuacjach można odrobić nieobecności -patrz poniżej.

Skończył nam się karnet, a nie przyszliśmy dwa razy. Czy możemy jakoś odrobić nieobecności?
W wyjątkowych sytuacjach (np. poważna choroba) można odrobić zajęcia, jeśli są wolne miejsca. Warunkiem bezwzględnym jest zgłoszenie nieobecności przed opłaconymi zajęciami. Realizujemy to jako dodatkowe niepłatne wejście- nie ma jednak możliwości wcześniejszej rezerwacji takiego miejsca, pierwszeństwo mają opłacone rezerwacje. Należy w dniu planowanego odrabiania zajęć smsowo dopytać czy na wybraną godzinę są miejsca. Nie udzielamy gwarancji odrobienia nieobecności.

Macie inne pytania?
Zapraszam do kontaktu smsowo 504329433. Sylwia